Tuesday, October 19, 2010

Эминем - Стан дууны үгний орчуулга


Дахилт: 
Миний цай хөрчихлөө, яагаад гэдийг нь мэдэхгүй
Би орноосоо аль хэдийн боссон байна
Өглөөний бороонд цонх минь бүүдийжээ
Би юу ч харахг
үй байна
Би харж чадах байсан ч б
үйх зүйл саарал л харагдах байсан байх
Гэвч чиний зураг ханан дээр байсаар байгаа нь
Надад б
үх зүйл тийм ч муу биш байгааг сануулж байна.


Х
үндэт Слим, Би чамруу захиа бичсэн боловч чи одоо болтол залгаагүй л байна.
Тэр захианы төгсгөлд би
өөрийнхөө утас, пейжер, гар утасныхаа дугаарыг бичсэн
Өнгөрсөн намар чамруу 2 ч захиа бичлээ, Магадгүй чи тэдгээрийг аваагүй л байх ёстой
Магадгүй шуудан дээр эсвэл хаа нэг газар нь асуудал гарсан байх.
Гэхдээ заримдаа би өөрийнхөө хаяг энэ тэрийг жаахан гаргацгүй бичдэг юм. Ойлгоорой.
За тэр яахав. Юу байна хамаа, Охин чинь дажг
үй юу? Миний найз охин жирэмсэн, би аав болох гээд л байж байна даа энэ хавиар. Хэрвээ би охинтой болвол түүнийг хэн гэж нэрлэхийг мэдэж байна уу? Түүнд би Бонни гэж нэр өгөх болно.
Би чиний авга ах Роннигийн талаар уншсан. Н
адад үнэхээр харамсалтай байна.
Надад ч бас нэг гичий өөрийг нь тоогоогүйгээс болж өөрийгөө алсан найз байсан. Би чамайг иймэрхүү зүйлийг өдөр болгон сонсдогийг чинь мэдэж байна. Гэхдээ би бол чиний хамгийн том фен чинь итгээрэй. Миний өрөөгөөр дүүрэн чиний плакат болон зурагнууд байгаа. Ямар ч байсан энэ захиаг авна гэдэгт чинь итгэж байна хариу заавал бичээрэй.
Хүндэтгэсэн Стан

Дахилт

Х
үндэт Слим, Чи өдий болтол надруу залгах юмуу хариу бичсэнгүй. Би чамд боломж байгаа гэдэгт итгэж байна. Би галзуу биш гэхдээ чамайг фенүүддээ хариу бичихгүй байхаар чинь новшийн санагдаж байна. Хэрвээ тоглолтынхоо дараа надтай ярихыг хүсэхгүй байсан бол би зүгээр ойлгоно. Гэхдээ чи миний бяцхан дүү Маттюд ядаж гарын үсгээ зураад өгчих л байсан юм. Тэр дөнгөж зургаахан настай. Бид 2 чамайг хараал идсэн хүйтэнд дөрвөн цаг хүлээхэд чи зүгээр л “Үгүй” гэж хэлсэн. Энэ чинь жинхэнэ хөгийн санагдаж байна. Чи бол түүний хувьд шүтээн нь гэсэн үг. Тэр чамд надаас илүү  дуртай.
Би уурлаагүй, гэхдээ хэн нэгэн надад худлаа яриад байхад би дургуй. Денверт уулзаж байснаа санаж байна уу!!? Чи надад миний захианд хариу бичнэ гэж хэлж байсан хэрвээ би бичвэл.
Би чамтай л адил аавынхаа тухай мэддэгг
үй. Тэр үргэлж ээжийг минь хуурж бас зоддог байсан. Тэгэхээр хоёулаа адилхан гэдгийг харж байна уу!?
Би чиний дуугаараа хэлэх гэсэн з
үйлийг чинь ойлгодог. Хэрэв би сэтгэлээр унах эсвэл ямар нэгэн хөгийн өдрийг өнгрөөж байвал машинаа унаад чиний дуунуудыг сонсоод явах дуртай. Энэ нь намайг тайвшруулж хогын зүйлээ мартахад тусалдаг. Тэгээд ч зогсохгүй чиний нэрийг чинь цээжин дээрээ шивүүлсэн гэдгийг чи мэдэхүү?
Заримдаа би
өөрийгөө зүсч, цусаа олгойдож байгааг харах дуртай. энэ нь яг л Адреналин шиг байдаг. Чиний хэлсэн бүх зүйл үнэн байдаг учраас би чамайг хүндэлдэг мөн чиний дууг сонсдог.
Нээрээ миний найз охин гэж жинхэнэ атаархуу шулам. Яагаад гэвэл би чиний тухай т
үүнд 7 хоног, 24 цаг яридаг. Тэгсэн ч тэр чамайг над шиг мэддэггүй тэр бидэн шиг хүмүүс яаж өсөж ямар байдгийг ойлгодоггүй. Чи надруу залгах ёстой шүү залуу минь!
Би чиний хэзээ ч алдахыг хүсэхгүй хагмийн том фен чинь байх болно.
Үргэлж чинийх Стан.
Жич: Нээрээ хоёулаа хамтдаа байсан нь дээр байх.

Дахилт

“Х
үндэт ноён өөрийнхөө фэндүүрүү ярих болон залгахааргүй хэтэрхий сайн залуу минь"
Энэ бол чиний
өгзөг рүү чинь илгээх миний эцсийн зүйл байх болно.
6 сар ганц ч үг ган хийгээгүй нь би үүнийг хүртэх эрхгүй байсан уу?
Би чамайг миний сүүлийн 2 захиаг авсныг мэдэж байна өөрийнхөө хаяг утсыг би дэндүү төгс гаргагдахаар бичсэн.
Би энэ кассетыг чамруу явуулах гэж байна. Сонсоно гэж найдая.
Би одоо машиндаа 5 дахь архиа уучаад 90 гаруй миллийн хурдтай явж байна.
Чи намайг яаж жолоо бариж зүрхэлж байна гэж байна уу!?
Чи нээрээ Фил Коллинсын ``Харанхуй ш
өнийн агаараас`` гэдэг дууг сонссон уу.. Нэг залуугийн тухай гардаг. Өөр нэг залууг аварж чадахаар байсан хэдий ч авралгүй живүүлсэнийг нь Фил бүгдийг нь хараад түүний биеийг уснаас олдог.
Энд одоо яг тиймэрх
үү юм болох гэж байна. Чи намайг живж үхэхээс аварж чадах л байсан. Одоо харин хэтэрхий оройтсон. Одоо би согтуу бөгөөд хямарсан байна.
Миний чамаас х
үссэн ганц л зүйл бол нэг муу хөгийн захиа. Би чиний зургуудыг чинь бүгдийг нь хананаасаа буулгасан. Би чамд хайртай байсан Слим, бид цугтаа байж болох байсан. Үүнийг бодоод үз чи энэ бүхнийг сүйтгэлээ.
Би чамайг унтаж ба
йхдаа энэ бүхний тухай зүүдэлж чадахгүй байгаасай гэж бодож байна. Хэрвээ зүүд зүүдэллээ ч гэсэн, унтаж чадахгүй хашгирж сэрнэ гэж байдаж байна.. Мөн би чиний далд ухамсар чамайг үргэлж зовоож надгүйгээр амьсгалж чадахгүй байлгахыг хүсэж байна.
Сонсооч Слим... /Эмэгтэй х
үний орилох чимээ/ `Амаа тат гичий минь би энд хүнтэй яриж байна`. Хөөе Слим, энд манай найз охин багаажнаас орилоод байна. Гэхдээ би түүний хоолойг хэрчих юмуу ямар нэгэн юм хийгээгүй зүгээр л хүлээд багаажандаа хийсэн байгаа. Гэхдээ тэр тийчлээд байвал удахгүй боогдоод үхчих байх нээрээ.
За за явах цаг боллоо бараг л г
үүрэн дээр ирчлээ. Өө новш гэж. Би нээрээ яаж энэ хөгийн кассетаа явуулна гэж бодсийм бол... /Ааааааааааа аааа аааа/

Дахилт:................

Х
үндэт Стан, Би чамруу жоохон байж байгаад хариу  бичье гэж бодсийм
Сүүлийн үед би жаахан завгүй байлаа. Найз охин чинь жирэмсэн гэж чи хэлсэн, хэр хугацаа үлдсэн бэ? Юу гээч? Би чамайг охиноо тэгж нэрлэх гэж байгаад их баярлаж байна. Энд бас чиний дүүд чинь зориулсан гарын үсгийг саравчтай малгайн дээр зураад явууллаа.
Тоглолтынхоо дараа чамтай уулзаагүйд минь уучлаарай, Би тэнд удаж болохгүй байсан юм.. Харин үүнийг минь битгий албаар тэнэгтсэн гэж ойлгоорой.
Бас юун хуруу гараа з
үсдэг гэж тэнэгтээ вэ?  Би чамд битгий ийм алиа зан гарга гэж хэлий хамаа.
Чамд хэдэн асуудал байна Стан. Чамд ямар нэгэн юмнаас
өгзөгийг чинь хамгаалж тайвшруулахын тулд зөвөлгөө хэрэгтэй байх гэж би бодож байна. Бас энд юун цугтаа байх талаар утгагүй юм бичээ вэ!? Иймэрхүү тэнэг зүйл чинь намайг чамтай уулзмааргүй болгож байна гэдгийг ойлго.
Чи болон найз охин чинь бие биендээ илүү хэрэгтэй байгаа би гэж бодож байна. Чи магадгүй түүнд арай аятайхан хандах ёстой байх. Чамайг энэ захиаг уншаад ойлгоно гэдэгт итгэж байна. Энэ захиаг чамайг өөрийгөө гэмтээхээс нь өмнө очно гэдэгт л найдаж байна. Бас чи хэрэв жаахан л тайвширвал чиний бүйх зүйл зүгээр сайхан байх болно гэж итгэж байна.
Чамайг бишр
үүлсэндээ би баяртай байгаа боловч яагаад чамайг ийм галзуу байгааг ойлгохгүй байна. Би чамайг зүгээр л миний фен шиг байгаасай л гэж хүсэж байна. Чамайг ямар нэгэн тэнэг зүйл хийгээсэй гэж хүсэхгүй байна.
Би иймэрх
үү мэдээлэл саяхан сонингоос уншаад сонин байдалд орчоод сууж байна. 2 долоо хоногын өмнө нэг гар машинтайгаа гүүрнээс унаж үхсэнийг нь олсон байна. Түүний машины багажнаас найз охиных нь жирэмсэн цогцосыг нь олжээ. Мөн тэнд нэг кассет байсан ч чухам хэнд гэдэг нь тодорхойгүй учраас сайн мэдэхгүй байна.. За байз би тэр гарын нэрийг нь санаадхий. Тэр бол... Тэр бол чи байсан байна.
Чөтгөр гэж!